U hebt de details
U ziet wat medewerkers van de klantenservice met u zouden delen. Als u meer ondersteuning nodig hebt, gebruik dan de Virtuele assistent . Om uw levering te wijzigen, gebruikt u UPS My Choice of neem contact op met uw verzender.
Weergegeven tijden zijn in Plaatselijke tijd WijzigenTime Zone
| 24/09/2025 1:16 | Onderweg Verwerking bij UPS-vestiging Utrecht, Netherlands |
| 23/09/2025 15:22 | Verwerking bij UPS-vestiging Utrecht, Netherlands |
| 23/09/2025 11:30 | Vasthouden bij een UPS Access Point bevestigd Het pakket wordt bezorgd bij het door de ontvanger gekozen UPS Access Point™. Utrecht, Netherlands |
| 23/09/2025 6:06 | Aangekomen bij faciliteit Utrecht, Netherlands |
| 23/09/2025 3:36 | Vertrokken uit faciliteit Herne-Boernig, Germany |
| 23/09/2025 0:30 | Aangekomen bij faciliteit Herne-Boernig, Germany |
| 22/09/2025 21:05 | Vertrokken uit faciliteit Frankfurt, Germany |
| 22/09/2025 16:11 | Adreswijziging aangevraagd Het verzoek van de ontvanger om het pakket te bezorgen bij een UPS Access Point™ is in behandeling. |
| 22/09/2025 9:09 | Aangekomen bij faciliteit Frankfurt, Germany |
| 22/09/2025 4:31 | Vertrokken uit faciliteit Nurnberg, Germany |
| 20/09/2025 7:11 | Wacht op aflevering in UPS Access Point™-locatie. |
| 19/09/2025 23:22 | Aangekomen bij faciliteit Nurnberg, Germany |
| 19/09/2025 22:00 | Vertrokken uit faciliteit Gersthofen, Germany |
| 19/09/2025 17:41 | Aangekomen bij faciliteit Gersthofen, Germany |
| 19/09/2025 8:59 | We hebben uw pakket ontvangen Afhaalscan Gersthofen, Germany |
| 19/09/2025 7:51 | Label aangemaakt Verzender heeft een etiket aangemaakt, UPS heeft het pakket nog niet ontvangen. Germany |
Chatten met UPS
De bot kan het niet aan en laat mij eindeloos wachten op een medewerker
Gisteren waren wij overdag niet thuis, ik heb toen gevraagd om het pakket bij een access point af te leveren. Gisteravond lag het pakket daar nog niet. Later zag ik dat de bezorging een dag later werd.
Daarbij komt dat het tijdstip van deze bezorging op het access point pas is nadat deze gesloten is. Dat betekend dat het nog een dag later wordt. Ik kan dit niet rijmen. Inloggen bij u lukt om wat voor reden dan ook totaal niet.
Erg vervelend allemaal. wij zijn nu gewoon thuis. dus bezorg het pakket op het ********* 8219 DH Lelystad
Bent u op zoek naar…
- Mijn pakket is afgeleverd bij een UPS Access Point
- Waarom heeft mijn pakket vertraging?
- Instructies zijn nodig voor de bezorging.
Er kunnen zich onverwachte vertragingen voordoen, waardoor de geplande leverdatum kan worden gewijzigd.
- Meld je aan voor meldingen
- Mijn pakket traceren
- Medewerker
U 07:24
U zei
Medewerker
07:24
UPS Assistant zei
Geef mij even de tijd om te controleren of de agent beschikbaar is.
Zo kunt u contact met ons opnemen:
- Telefoon
- Geef mij even de tijd? het is nu 7:56, dat is 32 minuten later. als u nog op uw bed ligt, geef dat dan gewoon aan!!
- 07:57
- UPS Assistant zei
- Tot ziens!
Aan de lijst bovenaan moet nog het volgende worden toegevoegd:
24 september 2025 15:15 uur Afgeleverd in UPS Access Point
24 september 2025 16:50 uur AFGELEVERD LELYSTAD, NL
De berichtgevingen via de mail waren erg onduidelijk, zo werd er gesproken over aflevering op 24 september 2025 laat in de avond. Of dit het Access point of ons eigen adres betrof dat was erg onduidelijk.
De informatie via de chat bot daar heeft UPS niets mee gedaan.
Op het tijdstip waarop het pakket zou worden bezorgd was het Access Point in elk geval voor klanten gesloten. Dit zou dus twee extra dagen vertraging betekenen.
Uiteindelijk werd het pakket eerder bezorgd bij het Access Point en kon ik het na werktijd ophalen. hiervoor mijn dank.
Maar al met al kun je gewoon stellen dat er vrijwel geen bezorginstanties zijn die het goed doen. De winkel bepaald meestal welke hun pakketje mogen bezorgen en soms mag je als klant kiezen. Dit laatste is een positieven ontwikkeling.
Maar ja, waar moet je voor kiezen als iedereen het slecht doet?
Zou dit dan weer de reden zijn dat bezorgdiensten gewoon overal poep aan hebben. Er is immers geen gezonde concurrentie als iedereen er maar een puinhoop van maakt.
In deze situatie viel het eigenlijk wel mee. 19 september besteld en 24 september geleverd. Ik heb het wel eens slechter meegemaakt.
En als je dan kijkt over hoeveel adressen het pakketje heen is gegaan dan kan het ook bijna niet anders. Wel zie je dat elke tussenstop het pakketje (aan de buitenzijde) steeds meer beschadigd. aan de andere kant wordt het ook steeds steviger door alle stikkers die er op komen.
Het is overigens met name de communicatie die slecht is. De meeste bezorgers doen wel hun best. Maar zodra er één tussen zit die het niet goed doet (de bezorger) dan loopt het vrijwel altijd fout op de communicatie met de klanten support afdeling of die stomme Bots.
Als ik een lijst zou maken met cijfers dan zit UPS zeker niet slecht. Maar ja, vergelijken tussen slecht en zeer slecht blijft toch altijd een verkeerde keuze.